I Spitze & Co. stræber vi efter at samarbejde med partnere, der har vist fremragende resultater inden for deres felt.
Fælles for vores partnere er, at de ønsker en rigtig vidensløsning som en del af deres løsningsunivers til glæde for vores fælles kunder.
Vi kalder det co-creation.
Puzzel bygger på 20 års erfaring, og de var blandt de første til at udvikle et cloudbaseret kontaktcenter. I dag kombinerer Puzzel omnikanal-teknologi med kunstig intelligens (AI) og tilbyder komplette løsninger til kundedialog i den digitale tidsalder. Puzzel har hovedkontor i Oslo og kontorer i Storbritannien, Sverige, Danmark, Finland og Bulgarien. Puzzel brænder for at levere innovative løsninger til kundedialog.
Puzzelløsningen til Responza tilbyder en fuldt integreret adgang til viden fra din Responza løsning, og den kan hjælpe dig med både at forøge din kunde- og medarbejdertilfreds, samt sænke din AHT.
Topdesk begyndte deres rejse i 1993, da de oprettede deres første service management software. Deres mål har været at hjælpe andre virksomheder med at gøre deres service bedre, enklere og smartere. Sidenhen har de udviklet deres repertoire til holistisk at omfavne alt, hvad virksomheder har brug for i forbindelse med service management.
Responza viden kan udstilles direkte i TOPdesk for dine agenter ved brug af det kendte TOPdesk interface - understøttet af viden og søgning fra Responza. Fasthold agenters viden og vedligehold din viden på tværs af kanaler ét sted.
Vergic kan hjælpe dig med at orkestrere hvordan, hvorfor og hvornår, du skal engagere dig med kunder under deres digitale rejse. Med deres software, Vergic Engage, kan du blande, matche og bevæge dig problemfrit mellem BOT-assisterede tjenester, eksterne messaging-kanaler, live chat, video med mere. Disse samarbejdsværktøjer gør det nemt at interagere med kunder selv i komplekse support- og rådgivningsinteraktioner. Vergic Engage er en modulær og åben platform, der er designet til let at arbejde med andre systemer og applikationer, når det er nødvendigt.
Responza integrationen til Vergic tilbyder en fuld adgang til din viden fra Responza direkte i Vergics agent desktop. Besvar dine henvendelser lynhurtigt med automatiske forslag til interaktionen fra Responza.
Hvert år leverer Genesys mere end 70 milliarder bemærkelsesværdige kundeoplevelser til organisationer i over 100 lande. Gennem Cloud og AI forbinder deres teknologi ethvert kundemoment på tværs af marketing, salg og service på enhver kanal og forbedrer samtidig medarbejderoplevelser. Genesys har understøttet, at organisationer af enhver størrelse kan tilbyde ægte personalisering i stor skala, empatisk interaktion og dermed fremme kundernes tillid og loyalitet. Dette er muliggjort af Genesys Cloud, en alt-i-en-løsning og verdens førende offentlige cloud contact center-platform designet til hurtig innovation, skalerbarhed og fleksibilitet.
Integrationen til Genesys udstiller Responza viden direkte i din PureCloud platform og kan sømløst anvendes på tværs af kanaler.
Atea har et omfattende udbud af produkter og løsninger og hjælper dig med hele paletten – fra design, udvikling og produktforbedring til funktion og vedligehold. Ved at skabe en it-infrastruktur i verdensklasse, er Atea med til at danne fundamentet for et mere innovativt Danmark.