RESPONZA KNOWLEDGE
CUSTOMER SERVICE™

  • Samler jeres svar og viden til alle kanaler ét sted
  • Nordens stærkeste vidensløsning til kundecentre og online kundeservice
  • Halvering af onboardingtid og AHT
  • Øget straksafklaring og professionalisering
  • Gør din kundeservice til virksomhedens vigtigste muskel

Responza Knowledge Customer Service™
er en samlet vidensplatform til vidensdeling

Intuitiv og let søgning
Intuitiv og let søgning
Sofistikeret teknologi, der gør det enkelt at fremsøge viden hurtigt og præcist.
Nem adgang til viden
Nem adgang til viden
Mulighed for at søge på nøgleord og at inddele viden i kategorier.
Fleksible visningsmuligheder
Fleksible visningsmuligheder
Adgangsstyret visning, der sikrer netop den viden, der er brug for.
Tilgænge påalle platforme
Tilgænge påalle platforme
Responsivt design, som out-of-box er tilgængelig på alle platforme.

Det opnår vores kunder typisk indenfor 1 år med Responza Knowledge

  • Op til 40% højere straksafklaring
  • Op til 80% hurtigere oplæring af medarbejdere
  • Op til 30% reduktion i gennemsnitlig håndteringstid
  • Op til 35% stigning i selvbetjening og flere konverteringer online
  • Op til 40% stigning i både kundetilfredshed og medarbejdertilfredshed
Stigning i både kundetilfredshed og medarbejdertilfredshed

Responza Knowledge binder alle arbejdsgange,
svar og vejledninger fra alle kanaler

Responza Knowledge er et videnssystem, der opfylder alle kravene til en vidensløsning og
hjælper din virksomhed til endnu bedre kundeservice og support

 Download vores kravspecifikation til kundeservice og support.

Indtast venligst dine kontaktoplysninger
og hent vores kravspecikationer

Ved at sende dine oplysninger,giver du
samtykke til at vi kan kontakte dig

Tak for din interesse.
Download
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Responza Knowledge knækker én gang for alle koden til intern vidensdeling, så jeres kollektive intelligens styrkes.

- Martine Koehler Andersen, Founder & CEO i Responza Knowledge

Book 30 minutters gratis sparring med en af vores videnskonsulenter

Tag fat i en videnskonsulent
Intet slår det gode svar og den rette vejledning

Intet slår det gode svar og den rette vejledning

Kernen i den gode serviceoplevelse er, at kunden får svar på sine spørgsmål hurtigt og effektivt. Samtidig er det altafgørende, at ens kunder får det samme svar uanset hvor og hvornår, de kontakter organisationen.

​Udstyr jer selv med netop den viden, der er relevant for den gode og effektive dialog.​​

Læs hvordan Responza Knowledge hjalp DLG med at optimere vidensdeling i deres kundecenter.

Kundecase

Hvordan får I succes med en vidensløsning?

 Download vores guide og læs om de fire essentielle principper,
der gør jeres vidensprojekt til en succes.

Indtast venligst dine kontaktoplysninger
og hent vores guide

Ved at sende dine oplysninger,giver du
samtykke til at vi kan kontakte dig

Tak for din interesse.
Download
Oops! Something went wrong while submitting the form.
KMDJulaBring
SEMLERNovo NordiskATP
Udbetaling DanmarkVolkswagon FinanceRuter
Arbejdermarkedets erhvervssikringIDA ForsikringVergic

Abonnér på vores nyhedsbrev

Tak for din interesse.
Du vil fremover modtage mails når nye nyhedsbreve bliver sendt.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Would you like to view our website in English?