Med vores agile serviceoptimeringsydelse hjælper vores konsulenter til, at I får skabt et fundament for de rette forandringer i forhold til, at optimere jeres kundecenter. Vores koncept er resultatet af tusindvis af timer, som vores erfarne konsulenter har tilbragt i nordiske kundecentre. Få hjælp til håndtering af kundesupport med rådgivning i den bedste løsning til jeres kundehenvendelser.
Kernen i den gode serviceoplevelse er, at kunden får svar på sine spørgsmål hurtigt og effektivt. Samtidig er det altafgørende, at ens kunder får det samme svar uanset hvor og hvornår, de kontakter organisationen.
Udstyr jer selv med netop den viden, der er relevant for den gode og effektive kundedialog.
Realiserer I det fulde potentiale i jeres kundeservice? Udnytter I kanalerne optimalt, og tilbyder I de rigtige? Udnytter jeres organisation kundeservicefunktionen bedst muligt?
Der er mange spørgsmål, og svarene er ikke altid ligetil. Derfor hjælper vi med vores agile serviceoptimeringsydelse til, at I får skabt et fundament for de rette forandringer i forhold til at optimere jeres kundecenter. Vores koncept er resultatet af tusindvis af timer, som vores erfarne konsulenter har tilbragt i nordiske kundecentre.
Kort fortalt består ydelsen af fire faser, hvor vi kommer frem til konkrete forbedringstiltag, der tager afsæt i jeres udfordringer og ønsker til et effektivt kundecenter. Vi stiller med en taskforce af erfarne konsulenter, som med et trænet øje når frem til konklusionsoplæg allerede efter få dages observation og analyse i jeres kundecenter.
Typiske outputs af serviceoptimeringen:
Download vores guide og læs om de fire essentielle principper,
der gør jeres vidensprojekt til en succes.